Google Analytics

Onze Google Analytics-diensten

Vaak wordt Google Analytics als één van de meest favoriere analyseplatformen gekozen. We gebruiken Google Analytics op alle sites van onze klanten om inzicht te geven in hun online marketinginspanningen. We zijn Google Analytics-gecertificeerd.

Google Analytics-account instellen

Ons team kan je helpen met de juiste opzet en implementatie van een nieuw of bestaand Google Analytics-account. We zorgen ervoor dat het analyseaccount correct is geconfigureerd en dat u de benodigde bedrijfsgegevens vastlegt om te gebruiken in uw gegevensanalyse.

Sinds kort kunnen wij ook volledige ondersteuning bieden voor Google Analytics 4.

Google Analytics-adviesdiensten

Heb je Google Analytics al ingesteld, maar heb je hulp nodig om je analyses meer te laten doen? In overleg kunnen wij bestaande gegevens interpreteren, oplossingen aanbevelen om gegevens over meerdere websites te verzamelen, aanpasbare rapporten maken, conversietrechters opzetten en meer.

Technische SEO: uw eerste stap in het creëren van een betere zoekervaring

De kern van algoritmeveranderingen is één doel: de best mogelijke gebruikerservaring bieden. Om dit te bereiken, moet je goed begrijpen wat technische SEO is, wat het inhoudt en hoe u technische SEO-audits kunt gebruiken om ervoor te zorgen dat uw website voldoet aan de richtlijnen van zoekmachines en industriestandaarden.

Technische on-page SEO omvat verschillende componenten, zoals sitesnelheid, Accelerated Mobile Pages (AMP), robotuitsluitingsstandaard (robots.txt), XML-sitemaps en inhoudskwaliteit. Deze factoren zijn van cruciaal belang voor de online prestaties van uw website. Volgens Google kan een laadsnelheid van 10 seconden leiden tot een stijging van het bouncepercentage met 123 procent . Een vertraging van één seconde in de laadtijd van mobiele pagina’s kan leiden tot een daling van 20 procent in conversieratio , een daling van 11 procent in paginaweergaven en een daling van 16 procent in klanttevredenheid .

Wacht niet tot technische SEO-problemen nadelige SEO-gevolgen voor je site veroorzaken. Investeer in technische SEO voor eCommerce ,
WordPress en andere contentmanagementsystemen (CMS) en bespaar later tijd en geld.

Plan een gesprek met onze technische SEO-consultants om meer te weten te komen over technische SEO voor WordPress en de betekenis ervan voor uw bedrijf.

Wat zijn lokale SEO-rangschikkingsfactoren?

Google kijkt naar verschillende lokale SEO-rangschikkingsfactoren om de zoekrangschikking te bepalen. Waaronder:

  • Google Bedrijfsprofiel of Google Mijn Bedrijf (GMB) vermelding
  • Naam, adres en telefoonnummer (NAP) consistentie in lokale bedrijfscitaten
  • Domein autoriteit
  • Kwaliteit van lokale zoekresultaten
  • Klikfrequentie (CTR) uit zoekresultaten
  • Trefwoorden
  • Gebruikerservaring (UX)
  • Review kwaliteit, snelheid en diversiteit
  • Link signalen

Hoe doe je lokale seo?

Lokale SEO maakt gebruik van verschillende lokale digitale marketingtactieken om uw lokale SEO-ranglijst te verhogen, waaronder:.

  • Zoekwoordtargeting voor lokale SEO voor bedrijven
  • Google Bedrijfsprofiel of Google Mijn Bedrijf optimalisatie
  • Lokale zoekcitaten
  • Online reputatiebeheer
  • Verwijzingen verzamelen
  • SEO op de pagina
  • SEO lokale bestemmingspagina optimalisatie
  • Google lokale SEO contentmarketing

Om binnen de servicelocaties te concurreren, is het van cruciaal belang om te begrijpen wat lokale zoekoptimalisatie is en hoe je lokale SEO kunt toepassen. Begin nu met uw lokale zoekoptimalisatie en positioneer uw merk voor je ideale doelgroepsegmenten.

Heb je deskundige hulp nodig om te ontrafelen wat lokale SEO is en hoe je je lokale SEO-ranking kunt verbeteren? Het beste lokale SEO-bedrijf kan al uw lokale SEO-marketingvragen beantwoorden en je begeleiden bij uw lokale SEO-optimalisatie-inspanningen.